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Título : Calidad del servicio y satisfación del cliente de los atractivos turísticos naturales de la provincia de Cotopaxi.
Director(es): Cejas, Magda
Autor: Álvarez Albán, Jessica Alexandra
Villamarín Rivera, Sofía Elizeth
Palabras clave : CALIDAD DE SERVICIO
ATRACTIVOS TURÍSTICOS NATURALES
SATISFACCIÓN DEL CLIENTE
Fecha de publicación : 1-Nov-2018
Editorial: Universidad de las Fuerzas Armadas ESPE Extensión Latacunga. Carrera de Ingeniería en Administración Turística y Hotelera.
Citación : Álvarez Albán, Jessica Alexandra. Villamarín Rivera,Sofía Elizeth. (2018). Calidad del servicio y satisfación del cliente de los atractivos turísticos naturales de la provincia de Cotopaxi. Carrera de Ingeniería en Administración Turística y Hotelera. Departamento de Ciencias Económicas, Administrativas y del Comercio. Universidad de las Fuerzas Armadas ESPE. Extensión Latacunga.
Abstract: The present work of investigation (research) shows the relevancy that has the quality in the tourist service, as well as the narrow relation that exists in order that a client is satisfied of receiving the above mentioned services, which include different ways of qualifying according to the perception that the clients have. Of equal way the work of investigation (research) (qualifications) answers to the theories corresponding to the quality of tourist service and satisfaction of the client, whose bibliographical sources (fountains) reached for the development of the same one. - The aim (lens) of the investigation (research) consisted of analyzing the quality of the service and the satisfaction of the client in the principal tourist natural attractions of Cotopaxi's province. Finally the applied(hardworking) methodology was of documentary character and of field, the sample answered to a total of 383 tourists consulted on the quality of service and the satisfaction of the client with regard to the tourist natural attractions, in correspondence to the obtained answers it was possible to conclude that a great percentage of tourists agree totally in that the quality of service is a key and strategic factor in the frame of the conditions that apply for the tourism in Ecuador.
URI : http://repositorio.espe.edu.ec/handle/21000/15368
Aparece en las colecciones: Artículo Académicos - Carrera de Ingeniería en Administración Turística y Hotelera

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