Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://repositorio.espe.edu.ec/handle/21000/15368
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorCejas, Magda-
dc.contributor.authorÁlvarez Albán, Jessica Alexandra-
dc.contributor.authorVillamarín Rivera, Sofía Elizeth-
dc.date.accessioned2018-11-28T21:51:54Z-
dc.date.available2018-11-28T21:51:54Z-
dc.date.issued2018-11-01-
dc.identifier.citationÁlvarez Albán, Jessica Alexandra. Villamarín Rivera,Sofía Elizeth. (2018). Calidad del servicio y satisfación del cliente de los atractivos turísticos naturales de la provincia de Cotopaxi. Carrera de Ingeniería en Administración Turística y Hotelera. Departamento de Ciencias Económicas, Administrativas y del Comercio. Universidad de las Fuerzas Armadas ESPE. Extensión Latacunga.es_ES
dc.identifier.otherITH-0095-
dc.identifier.urihttp://repositorio.espe.edu.ec/handle/21000/15368-
dc.description.abstractThe present work of investigation (research) shows the relevancy that has the quality in the tourist service, as well as the narrow relation that exists in order that a client is satisfied of receiving the above mentioned services, which include different ways of qualifying according to the perception that the clients have. Of equal way the work of investigation (research) (qualifications) answers to the theories corresponding to the quality of tourist service and satisfaction of the client, whose bibliographical sources (fountains) reached for the development of the same one. - The aim (lens) of the investigation (research) consisted of analyzing the quality of the service and the satisfaction of the client in the principal tourist natural attractions of Cotopaxi's province. Finally the applied(hardworking) methodology was of documentary character and of field, the sample answered to a total of 383 tourists consulted on the quality of service and the satisfaction of the client with regard to the tourist natural attractions, in correspondence to the obtained answers it was possible to conclude that a great percentage of tourists agree totally in that the quality of service is a key and strategic factor in the frame of the conditions that apply for the tourism in Ecuador.es_ES
dc.description.sponsorshipESPE-Les_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUniversidad de las Fuerzas Armadas ESPE Extensión Latacunga. Carrera de Ingeniería en Administración Turística y Hotelera.es_ES
dc.rightsopenAccesses_ES
dc.subjectCALIDAD DE SERVICIOes_ES
dc.subjectATRACTIVOS TURÍSTICOS NATURALESes_ES
dc.subjectSATISFACCIÓN DEL CLIENTEes_ES
dc.titleCalidad del servicio y satisfación del cliente de los atractivos turísticos naturales de la provincia de Cotopaxi.es_ES
dc.typebachelorThesises_ES
Aparece en las colecciones: Artículo Académicos - Carrera de Ingeniería en Administración Turística y Hotelera

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
AC-ESPEL-ITH-0095.pdfARTÍCULO316,96 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
ESPEL-ITH-0095-P.pdfPRESENTACIÓN720,96 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.