Repositorio Dspace
Analysis of COBIT 5 Process 'DSS02 - Manage Service Requests and Incidents' for the Service Desk Terms and conditions Privacy policy Copyright © 2018 Elsevier B.V. All rights reserved. Scopus® is a registered trademark of Elsevier B.V. Using Process Minin
Login
English
Deutsch
español
DSpace Principal
→
12. Publicación Docentes
→
Publicaciones Artículos Revistas
→
Ver ítem
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Analysis of COBIT 5 Process 'DSS02 - Manage Service Requests and Incidents' for the Service Desk Terms and conditions Privacy policy Copyright © 2018 Elsevier B.V. All rights reserved. Scopus® is a registered trademark of Elsevier B.V. Using Process Minin
YOO PARK, SANG GUUN
URI:
https://doi.org/10.1109/ICEDEG.2018.8372335
https://ieeexplore.ieee.org/document/8372335
http://repositorio.espe.edu.ec/handle/21000/20084
Fecha:
2018-06-07
Mostrar el registro completo del ítem
Ficheros en el ítem
Ficheros
Tamaño
Formato
Ver
No hay ficheros asociados a este ítem.
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Publicaciones Artículos Revistas
[1091]
Buscar en DSpace
Buscar en DSpace
Esta colección
Búsqueda avanzada
Listar
Todo DSpace
Comunidades & Colecciones
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Por fecha de envío
Esta colección
Por fecha de publicación
Autores
Títulos
Materias
Por fecha de envío
Mi cuenta
Acceder
Registro
Estadísticas
Ver Estadísticas de uso